středa 19. listopadu 2008

dest, dest a zase dest...


Predevcirem pomerne silny zazitek - asi nejsilnejsi bourka a dest co jsem mozna v zivote zazil. Behem chvile se to tu zmenilo v docela peklo tj. kdyz jsem byl dole zacinalo poprchavat a kdyz jsem byl v pulce cesty tak to propuklo. Normalne se tady cela ctvrt zmenila v reky, vcetne Estrady Gavea voda behem par minut vyplavila vsechny kanaly a zacala odnaset odpadky, ale napriklad i plne basy s pivem, mezitim klickovali auta, prejit ulici z jedne strany na druhou bylo prakticky nemozne do toho cely kopec bez elektriny. Domu jsem se dostal uplne promocenej po tom co jsem se rozhodl, ze na desti fakt nebudu, je mi zima a radsi tu nahnedlou reku prebrodim at uz v ni plave cokoliv, zmoknu, ale budu brzo doma.

Jinak ted po nekolika hodinach mame zase proud - Rocinha je hrozne zvlastni v noci bez svetel - trochu strasidelna, ale zase je prijemny pit na ulici u svicek, kdyz prestane prset. Jinak dest tady dnes odpoledne ochromil prakticky co ted koukam na internetu veskerou dopravu, vcetne letiste.

Jinak dest je pro favely docela pruser - zvlast pro mista jako je v Rocinhe treba Roupa Suja, ktera sice ted ma nejaky bariery, ale kdyz prsi delsi dobu zacina to spolu s vodou strhavat ze skaly bahno a kameni, a obcas to strhne nektery dum. Na nasi strane jsou nastesti akorat zdene domy, ale i tak to tady myslim nekterym konstrukcim musi davat pomerne zabrat.

Fotka v zahlavi ukradena z netu :)

Žádné komentáře: