pátek 3. října 2008

Claudinho z posilovny

jinak nevim ted jestli jsem to uz nepsal, ale pripadne po druhe... jelikoz se tu zacalo delat horko udelal jsem si legitimaci do te nabouchane posilovny R1, uspesne jsem absolvoval zdravotni testy a ruzne mereni, bylo mi receno ze mam schodit 5% tuku a nabrat svalstvo, tak bych se ted mel asi snazit a tak vubec. Posilovna je tu docela sympaticka, jakkoliv jsem se temhle novodobym chramum doma v cechach vyhybal, tak musim rict, ze sem chodi vesmes normalni a vcelku ruznorody typ lidi - brzo rano a vecer se tam chodit neda protoze je tam opravdu plno, ale pres den je to docela fajn. Jinak proc to sem pisu, zahy jsem se dozvedel, ze se vracim oklikou ke Claudinhovi, protoze Claudinho oficialne kandiduje jako Claudinho da Academia ("Klaudinek z Posilovny") a prave posilovna R1 tvori zaklad jeho podnikatelskych aktivit, druhou cast je to ze je promoter jak Baile Funku tak ruznych koncertu (promoter uplne ne spatny asi protoze sem protlacil napriklad koncert Ja Rule). No proste starosta zastupitel k pohledani :)

Jinak posilovna a promoterstvi je asi logicky zdroj jeho spriznenosti s traficantes, protoze bych rekl, ze tyhle sfery jim musi byt blizske nebo jim minimalne imponovat. A jeste mu musim priznat dost profesionalni samba hit, ktery je sice trochu repetetivni a muj kamarad Mateo ho napriklad nesnasi, me ale bavi. Krizuji to tu s nim automobily s repraky a odevsud zni vesela pisnicka o tom jak je Claudinho bezvadny a co vsechno pro mistni neudela :)

Nicmene za dva dny se otevrou a zavrou urny a bude to cele za nami ! Na druhou stranu vcera jsem tu videl prvni plakat na volbu Rijskeho starosty, takze podobna taskarice bude v plnem proudu v ruzovem brzy asi zase na novo... :)

Žádné komentáře: