sobota 20. září 2008

v centru Ria


jinak dneska jsem byl poprve tak nejak cely den mimo favelu - a je to vazne jiny svet, centrum mesta jsou siroky bulvary, ktery me evokuji spis nez Brazilii napriklad Sydney
- bez tech portugalskych napisu bych si byl asi stezi schopny presne zaradit kde jsem. Nicmene lidi jsou o mnohem odtazitejsi, ja jsem naopak o dost vic ztracenejsi mimo favelu nez v ni, po nekolika hodinach jsem se jakz takz zorientoval. Nicmene Rio je vazne velky jenom na samotny centrum budu myslim potrebovat nekolik dni.

Jinak jsem dneska absolvoval dve muzea a dve vystavy - nejvic me zaujal Paulo Werneck, brazilsky ilustrator ale predevsim "muralista", ktery svymi mozaikami zdobil ruzne stavby v brazilii od staveb Oscara Niemeyera az po stadion Maracaná. Stránky jeho věcí jsou tady - http://www.projetopaulowerneck.com.br/

Žádné komentáře: